Isnin, 17 Disember 2012

KEHILANGAN.... & dot.dot.dot

Kehilangan....dulu aku ngn die memang rapat..mcm adik beradik..setiap ape yg aku ade, aku akan kongi bersama die..begitu jugak die..walaupon sikit..janji sama2 dapat merasa...suka duka..susah senang kami lalui bersama...rehat same2..makan same2..shopping same2..tp semua tu dah xde...semenjak 2 menjak ni, aku ngn die makin lame makin jaoh...rehat pon da asing-asing..aku pon tak tahu kenapa...dan kesudahan nye, die terpaksa pergi..bukan kerana kerelaan hati, tetapi atas arahan yg diberi..aku tahu...secara tak langsung aku akn terlibat dalam hal ini..aku tak mampu berbuat ape2..kerana aku hanya orang suruhan je..tp patot ke aku dipersalahkan??memang..aku rase sape yg berada di tempat dan jawatan sperti aku akan lalui benda yg sama..SENTIASA DIPERSALAHKAN..Walhal dah memang itu kerja aku..sedaya upaya aku pertahankan hak die..sedaya upaya aku menjaga hati die..tp kesudahanya??secara ikhlasnye die memang adik yg baik..tak berkira dan sentiasa tlong orang yg dalam kesusahan...aku seronok kawan dgn die..puas aku berfikir..kenapa dan mengapa semua ni jadi macam ni..takpe laa..bnda pon da jadi..tak perlu la kite cari salah orang lain..bukan semua manusia sempurna..aku pon bukanya hebat sangat..lepas ni aku mesti rindukan nasi goreng bunga kantan die...SAHABATKU.. bersabarlah...setiap dugaan yg dtg pasti ade hikmahnye..semoga Allah s.w.t memberi kesihatan dan kejayaan pada kamu 1 hari nanti.. Insya'allah... amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan