Selasa, 11 Disember 2012

AUTSTESEN KUANTAN..

HAHAHAHA... ske aku law bab2 AUTSTESEN ni...!!first time plak tu...!!tambah plak gi ber DUA jek...hehe mukan slalu..dpt plak bos support tido kat swiss garden..waaa....mmg honeymoon laaa..hikhikhik!! OK la!! jgn nk mengarot!!dtg sini utk keje je okehhh...hehe firstly aku nk citekan ape yg ade kat Kuantan..same jek ape yg ade kt Perak ni.. cume yg ase trkilan nye, (waaa..terkilan kau...!!) kawasan pantai yg ade kt sane tak same mcm kt sini.. contohnye pantai Teluk Cempedak..aku pon tak jangka tempat yg mcam tu ade McD, KFC, BURGER KING & mcm2 lagila!! tepi pantai je kot...??? (JAKUN aku ni...) walaupon jam da menunjukkan kul 12 mlm, malam jumaat plak tu.. ;p ?? suasana kt sane happening la jgak!!dgn ade mat2 berjiwa seni main gitar dgn bonggo sambil menyanyi la, dgn pelukis tegar keje asik nk melukis muke org la, dgn pelukis inai mencari mangsa utk menconteng inai di tangan la...kalau nk citekan pasal org jgn ckp la.. mmg ramai..tp bkn kt tepi pantai, ramai kt restoran smbil makan!!aku nk dudok pon xde tmpat..kesian tau..kempunan nk makan KFC tepi pantai di Teluk Cempedak.. :( klau yg berdating tu tak yah cite laa..kt celah bukit lagi..ade kelas kau!!ape2 pon, percutian sambil berkerja ni amat menyeronokan!! bekerja smbil tenangkan fikiran..tak dinafikan, sepanjang aku berada di kuantan, mmg aku rindukan ank2 aku..kesian dorg..nk bawak, tp sape nk jage..sbb da tentu la aku ngn somi aku kne keje.. naseb baek la tak demam..nanti mama bawak ank2 mama g mandi ey...insya'Allah.. so kat bwah ni aku ade post gmbar opis bos aku & gmbar yg smpat aku ambil... jempot tengok... 





















Tiada ulasan:

Catat Ulasan