Rabu, 6 Februari 2013

HELLO KITTY


HELLO KITTY.. obsesnye aku ngan Hello Kitty...!!semenjak dua menjak ni ape saje mesti nak cari Hello Kitty..Baju tidur Hello Kitty..Beg Hello Kitty..(Bukan utk aku.. tp untuk anak..) sampai Anak Dara aku punye underware pon Hello Kitty..Tp tak pela..pompuan kan..?? naseb baik tak beli kat Anak Teruna aku underware Hello Kitty gak!! mawu ditereban dik Abahnye nanti..hikhik mcam budak2 kan..?? lantak la orang nak cakap pape pon.. janji aku dengan DUNIAKU.. :) so ape@sape yg jadi mangsa aku seterusnya..??

JENG.....


JENG....


JENGGGG.....



Yaaaa....ini lah dia mangsa aku seterusnyaa...... Comel kan..??



Haaaa...comel tak..???
(geleng kepale Dato' Ajis..)

 Hak milik Anak Dara yg ntah bile la nk kawen... ;p

IT'S A SAME..
(background tak dan nak tuka da di capture oleh "Anak Dara" yg entah bile nak kawen tuh...hehe :p)
So, lepas ni sape@ape plak yg jadi magsa aku,,??hehe 
*CUTEKITTYWITHPINK*  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan